Najnowsze Wpisy

qwaaaaaaaaaaaaa Komentarze (4)
27. sierpnia 2002 13:42:00
linkologia.pl spis.pl

wlasnie wrocilem od kumpla ktory mial na mnie czekac w domu ale oczywiscie go nie bylo ( bo czy moglo byc inaczej?? ) i jestem teraz wkur.... jak dziki wol qwaaaaaaa mam ochote wszystko rozjeb...... . :(((((((((((((((((((((((( dupa dupa i jeszcze raz duuuuupaaaaaaaaaaaaaa :((((((((

karmell : :

jeszce cos Komentarze (1)
27. sierpnia 2002 12:49:00
linkologia.pl spis.pl

mam szczera nadzieje poznac kilka albo nawet kilkaset fajnych osob poprzez tego bloooga :))))) wiec nie wachajcie sie i piszcie byle co :) :PP

karmell : :

cos o mnie Komentarze (2)
27. sierpnia 2002 12:44:00
linkologia.pl spis.pl

Ok cos o mnie czyli sam nie wiem co hehe :) No ale sprobuje co nieco napisac moze ktos sie zainteresuje :) Wiec jestem gosciem z malej zabitej dechami dziury na zachodzie Polski ( krosno odrzańskie ) , zyje praktycznie odizolowany ( w pewnym sensie bo u mnie same Drechy i skejci  a to mi zbytnio nie pasuje ;)) ) chociaz przyjaciol mam sporo :)) i Ciesze sie z tego bo w trudnych chwilach nie ma to jak jakis przyjaciel :) hmmmmm AAAA mam 17 lat hehe chodze do parszywego liceum w mojej miescio-wiosce. heh lubie duzo rozmyslac o sprawach egzystencjalnych , interesuje sie literatura fantasy , kultura celtycka , japonska mangą i muzyka metalowa ( jeje :)))))) ) , Lubie marudzic ale na ogol nie denerwuje ludzi ;)) ( wszystko to przez moja siostre to ona zakrzewila we mnie te zainteresowania :PPP ) . Dobra ide bo qwa sie zasiedzialem troche , jak kiedys wpadne to cos jeszcze moze napisze a wy mi zostawcie jakies komentarze bo tak jak bede pisal sam do siebie to troche bez sensu bedzie :PPP. No to narazka ludziska!! :)

karmell : :

linkologia.pl spis.pl

Dokladnie to sam nie wiem po co zalozylem tego Bloga. Chyba po prostu chcialem zobaczyc o co w tym chodzi hehe.

Nie wiem czy bede go wogule prowadzil bo totalnie nie wiem jak zmienic jego wyglad i takie tam :PP

Ale jakby mi ktos miy pomógl to bybym baaaaardzo wdzieczny :)))))) ( chociaz w tym parszywym zasranym siwecie to mao prawdopodobne :((( )

No ale pozdrawiam wszystkich :)))) Trzymajcie sie kimkolwiek jestescie przyjaciele!! :))

karmell : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

jerez | narii | olciaaa | lolitka14 | przemus88 | Mailing